ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA KONTROLI BILETÓW W ŚRODKACH KOMUNIKACJI MKIEJSKIEJ
ZAKŁADU KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ SPÓŁKA Z O.O. W WAŁCZU
(Niniejsze postępowanie nie jest postępowaniem o udzielenia zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 10 września 2019 r. - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.)).
Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.
- Budowlanych 9, 78-600 Wałcz
tel.: 67 2584435, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiot zamówienia:
Usługa kontroli biletów oraz windykacji nałożonych opłat dodatkowych w autobusach zamawiającego, z wyłączeniem udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, obejmująca:
- kontrole biletowe w zakresie posiadania przez pasażerów ważnych biletów za przejazd, ważnych biletów na przewóz bagażu i zwierząt, posiadania ważnych dokumentów uprawniających do przejazdów ulgowych lub bezpłatnych, przeprowadzane w godzinach funkcjonowania rozkładowej komunikacji miejskiej na terenie Miasta Wałcz i Gminy Wałcz w ilości 350 kontroli w ciągu jednego miesiąca, w tym jednej kontroli w sobotę i jednej w niedzielę,
- pobieranie należności przewozowej i opłat dodatkowych określonych w Uchwale Rady Miasta Wałcza oraz Zarządzenia Prezesa Zarządu ZKM Sp. z o.o. w Wałczu,
- windykację i egzekucję należności za przejazd i opłat dodatkowych,
- prowadzenie postępowania odwoławczego od nałożonych opłat dodatkowych.
Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przez okres 1 roku, tj.: od 1 stycznia 2022 roku do 31 grudnia 2022 roku.
Kryteria – sposób dokonania oceny:
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie stosował kryterium ceny (100%)
Cena jednostkowa za wykonanie jednej usługi – 100 %
Opis przygotowania oferty:
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Cena ofertowa musi być podana liczbowo i słownie (brutto i netto) za realizację zamówienia za jeden miesiąc kalendarzowy.
Cenę łączną za wykonanie zamówienia przez okres 12 miesięcy – kwotę netto, podatek VAT i kwotę brutto.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem co najmniej od 2 lat i znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykonali należycie minimum 1 zamówienie, którego przedmiotem była kontrola biletów w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy, to w tym okresie
- Wykonują lub wykonywali usługi, u co najmniej 1 przewoźnika z użyciem czytników elektronicznych.
Dokumenty wymagane od wykonawcy:
- Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, datowany nie wcześniej niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert.
- Wykaz zrealizowanych usług z podaniem okresu ich świadczenia (początek – zakończenie – miesiąc – rok).
- Dokumenty potwierdzający należyte wykonanie tych usług (listy referencyjne).
Miejsce, termin składania i otwarcia ofert:
Pisemne, kompletne oferty, umieszczone w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na wykonanie usługi kontroli biletów Zakładu Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.” należy przesłać pocztą/pocztą kurierską lub dostarczyć osobiście do siedziby Spółki na adres, Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o.;78-600 Wałcz; ul. Budowlanych 9, (do sekretariatu Spółki), od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 do 14.00.
Oferty będą przyjmowane w terminie do 28 grudnia 2021 r., do godziny 11:00 (decyduje data wpływu do Spółki).
Otwarcie ofert nastąpi 28 grudnia 2021 r. o godzinie 12:00 w siedzibie Spółki w Wałczu, przy ul. Budowlanych 9. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone w siedzibie Zakładu i wysłane na adres oferentów
Spółka nie ponosi odpowiedzialności za niedochowanie ww. terminu poprzez działania lub zaniechania składającego ofertę lub podmiotu działającego w jego imieniu lub na jego rzecz celem złożenia oferty, w szczególności podmiotów świadczących usługi pocztowe lub kurierskie, w związku z tym jakiekolwiek wymienione okoliczności nie mogą stanowić podstawy do żądania przywrócenia terminu do złożenia oferty lub jego przedłużenia. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Spółki.