1.Zamawiający:
Zakład Komunikacji Miejskiej sp. z o.o.
- Budowlanych 9 78-600 Wałcz
NIP 765 000 69 33 REGON 330 978 115
2.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zadanie1.
1.Dostawa i wymiana okien w hali remontowej wraz z wykończeniem (obróbką) bez demontażu
- 5 segmentów okiennych (niezależnych) o wymiarach wysokość 3,60m na długość 5,70m
3.Optymalna wielkość szyb w każdym segmencie okiennym 80-100cm x 80-100cm
4.Materiał: okna 2 szybowe, ramy PCV-kolor biały, okna nie otwierane
5.Parapety zewnętrzne metalowe, powlekane proszkowo
6.Gwarancja: minimum 48 miesięcy
Zadanie 2
1.Dostawa i wymiana okna w hali remontowej wraz z wykończeniem (obróbką) bez demontażu
- Okno o wymiarach wysokość 1,80m na długość 5,80m
3.Optymalna wielkość szyb w każdym segmencie okiennym 80-100cm x 80-100cm
4.Materiał: okna 2 szybowe, ramy PCV-kolor biały, okna nie otwierane
5.Parapety zewnętrzne metalowe, powlekane proszkowo
6.Gwarancja: minimum 48 miesięcy
3.Kary:
1.Nie wywiązanie się z realizacji umowy- kara 10% wartości umowy
2.Opóźnienia realizacji umowy – 0,2% wartości umowy/ za każdy dzień opóźnienia
3.Po opóźnieniu powyżej 30 dni zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i żądać kar umownych.
4.Miejsce w wykonania usługi:
Hala remontowa - budynek A Zakład Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. ul. Budowlanych 9 78-600 Wałcz
5.KRYTERIA OCENY OFERT
- Cena -80% C= Cmin/Cofer
Cmin-Cena najniższa z złożonych ofert
Cofer -Cena badanej oferty
- Gwarancja G- za każdy dodatkowy miesiąc -0,2pkt
Punktacja P
P=C+G
Oferty składać w terminie do 19.09.2024r. w sekretariacie Zakładu Komunikacji Miejskiej sp. z o.o. ul. Budowlanych 9 78-600 Wałcz lub pocztą w kopercie opisanej „Oferta na wymianę okien w hali warsztatowej ZKM sp. z o.o. Wałcz- nie otwierać przed 20.09.2024r.”
Otwarcie ofert -20.09.2024r. godz. 8.00
Realizacja zamówienia: do 45 dni kalendarzowych od podpisania zamówienia
Płatność: do 30 dni od przyjęcia usługi i dostarczeniu faktury do ZKM sp. z o.o.
Zamawiający udostępni obiekt do wykonania szczegółowych pomiarów i oględzin w dni robocze w godz. 8.00-14.00.
Zamawiający przeprowadzi demontaż starych okien, po uzgodnieniu terminów montażu nowych okien i przeprowadzi ich utylizację na własny koszt.
Uwaga:
Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie przed podpisaniem zamówienia w przypadku przekroczenia środków finansowych zaplanowanych na realizację ww. zadania.